czwartek, 19 lutego 2015

Crooked Young


      ❝Drobna blondynka, ubrana w skromną, ciemnoniebieską sukienkę, ledwo sięgającą kolan, z delikatnym makijażem podkreślającym oczy i nieśmiałym uśmiechem przyklejonym do twarzy.
      Wysoki brunet w czarnych spodniach, z dziurawą koszulką i skórzaną kurtką, przeczesujący co chwilę swoje podniesione do góry włosy i spoglądający na wtuloną w niego dziewczynę z widoczną na kilometr, wcześniej mu nie znaną czułością.
      Byli jak z dwóch różnych światów.
      A mimo to nie widzieli świata poza sobą.
      I kto by pomyślał, że jeszcze kilkanaście tygodni temu się nie znali? A co więcej — ona obiecała sobie, że nigdy się w kimś takim nie zakocha, a on postawił sobie za punkt honoru, by ją zniszczyć?❞

Copyright © evilision 2015

6 komentarzy:

  1. Przeczuwam, że to będzie coś pięknego. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno będę czytać, ten prolog mój boże chyba znalazłam kolejne fanfiction do mojej zakładki 'najukochańsze' , a na razie zapraszam do mnie: http://butterfly-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamparampam , czuję ,że się zakocham w Twoim opowiadaniu.Ale póki co, czekam na ciąg dalszy ;)
    Jeśli informujesz, to z góry dziękuję ;) troubleswithastranger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam na bloga akurat słuchając 'The Devil In The Mirror" :'D
    Nie mogę się doczekać rozdziału bo prolog naprawdę bardzo mi się podoba! Życzę wytrwałości w pisaniu i dużo weny!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka. Zapraszam na nowy spis blogów na blogspocie, a mowa tu o Katalog Euforia http://katalog-euforia.blogspot.com
    Zgłoś swój blog do naszego katalogu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog został właśnie dodany do Katalogowego Świata !
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń